maandag 5 augustus 2013

Een verjaardag als excuus

Toen ik begin dit jaar deze tas zag, wist ik dat het er ooit ging van komen ! Hoewel ik dat elke keer denk als ik haar mooie creaties zie verschijnen, jawel een grote fan hier ! Hoewel ik er nog nooit toe gekomen ben om één van haar handleidingen werkelijk te gebruiken. Al deed ik wel al heel veel ideetjes op bij haar. 
Ook dit keer bestond het risico dat het nooit ging gebeuren. Tassen genoeg hier in huis, en ik gebruik steeds dezelfde. Gelukkig was er een jarige vriendin die hiermee wel heel content ging zijn ! 
Zelf ben ik dolenthousiast over mijn gsm zakje en het sleutelhoudertje in de tas, dus kopieerde ik dit vakkundig.
Ik koos een stofje uit mijn stoffenkast, ik geef toe het ligt hier al een hele tijd, maar vond het te mooi om erin te knippen. De kleuren op de foto zijn niet helemaal hoe ze moeten zijn. 

Patroon : Elisanna
Gele gebardine : stoffenkamer



3 opmerkingen: