zondag 30 december 2012

geboortecadeautje n°2


geboortepakket :
rugzakje - tutkoord -slabbetje & pamperzakje

Dit cadeau lag hier al héél lang klaar, maar een officieel geboortebezoek lijkt maar niet te lukken. Vorige week besliste ik dat het genoeg was met wachten en stuurde ik het cadeautje op met de post. De dag later arriveerde het bij Miel. Je moet weten dat Miel ondertussen al 4 maand oud is. Eéntje dat ik eindelijk kan schrappen van mijn lijstje ! Gelukkig is het momenteel wat rustiger qua geboortes, maar ik zou me beter haasten voor de 3 achterstallige cadeau's, want in 2013 staan er alweer een heleboel baby's op het programma !  Hoera :-) 

Noodlehead rugzakje

Het rugzakje van Noodlehead is niet nieuw in blogland. Integendeel het lijkt al een beetje afgezaagd.  Aangezien iedereen er vol lof over is besloot ik om het ook te proberen. En ook ik ben FAN !! Er volgen er zeker nog ! 
Voor de afmetingen gebruikte ik :
- zakje : 41 cm op 33 cm
- bovenste deel ( boven rits) 8 op 33 cm
- onderste deel rits : 12 op 33 cm 
- flapjes : 5 op 10 cm 

Dat bespaart je wat rekenwerk en er zit ook een foutje in de afmetingen van d handleiding. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten