woensdag 26 december 2012

Cadeautjes; voor MIJ! vol verrassingen !



Dit cadeautje zat vandaag in mijn brievenbus. Een cadeautje speciaal voor mij. Ik zat al ongeduldig te wachten sinds ik mijn eigen pakje op de post deed. En vanmorgen voelde ik dat ik in de brievenbus moest kijken. Ongewassen in pyjama, in de hoop dat niemand me zou zien! En hoera. Het was prijs. Een cadeautje vol verrassingen voor mij, van een nog onbekende schenker. Een schenker dat ook uit Gent is, want er was geen postzegel te vinden. Snel keek ik rond of ik toevallig de schenker niet kon vinden in de straat.  Bijna onmiddellijk besefte ik dat ik daar in mijn pyjama stond; snel terug naar binnen dus. 
Ik moest me inhouden om het cadeautje niet open te scheuren, maar kon me net bedwingen om er eerst nog een foto van te maken. Wachten tot de 28ste zat er uiteraard niet in. 




<-- blogger heeft zijn kuren en weigert de foto juist te plaatsen. Mijn excuses. 



In het cadeautje; een tas in mijn favoriete kleuren! Toeval wil dat dit als één van de prioriteiten op mijn to-do-list stond ! Een nieuwe tas voor mezelf, want die van mij was DRINGEND aan vervanging toe ! Er zit een handig zakje met een rits in, een gsm zakje en een lintje voor mijn sleutels. Zeer belangrijk voor mij, want ik moet altijd veel te lang zoeken in mijn rommeltas ! 

De tas was gevuld met prachtige retro speltjes. Ik had er als kind ook zo'n. Hoe cool zijn die trouwens niet ?! Verbaasd dat ze die nog vond, maar blijkbaar zijn ze gewoon te koop in de winkel. Dat las ik snel op haar blog. Nog een ritstasje in dezelfde kleuren als mijn nieuwe tas  en een mooie kerstkaart met prachtige kerstwensen.
Speciaal voor mij geïmporteerd uit Texas ook nog een retro boekje. Ook dit doet me terugdenken aan mijn kindertijd. En ook wel verlangen naar de zomer. 


1000 maal BEDANKT Lies van Miestaflet !! 

4 opmerkingen: