donderdag 22 november 2012

Eeuwige to do list

Ik ben een persoon van lijstjes !  Al slaag ik er helaas NOOIT in om zo'n lijstje af te werken !! Ik begin gewoon telkens opnieuw en sleur de 'oude to-do's' eeuwen mee, of ze lossen zich vanzelf op. Ik koop een cadeautje, stel mijn eigen verwachtingen bij of de tijd haalt me gewoon in :-) . 
Ik ben iemand die ook wat druk nodig heeft om in actie te schieten. Dat verklaard waarom ik er sneller in slaag om voor anderen dingen te maken dan voor mezelf ! 
Gelukkig ben ik sinds september opnieuw gestart met de naailes, waarbij ik mezelf verplicht om enkel dingen voor mezelf te maken, volgende week zou mijn eerste exemplaar moeten klaar zijn. Mijn eigen winterjas ! Dat wordt tijd, want mijn zomerjasje en de dikke sjaal kunnen me nog amper warm houden. 

Terug naar die eeuwige to-do-list. Deze kan ik amper negeren : 

Vijf  geboortekaartjes van kleine kindjes die aan het wachten zijn op een cadeautje !  De oudste is al van 6 augustus !! Schandalig, want ik heb de kleine Miel zelf nog niet ontmoet. Zijn cadeautje ligt gelukkig wel al klaar. Voor al de andere moet ik nog iets bedenken. Maar lieve ouders, het is onderweg, niet ongerust zijn.


Dit komt er ook nog aan: Mijn nichtje wordt 1 jaar! Volgend weekend, dus ik mag in actie gaan schieten. Het feestje zal ik al missen, door een citytrip met vriendinnen, maar een cadeautje zal niet ontbreken . Beloofd!
Ook mijn metekindje werd 1 jaar. Een heel belangrijke verjaardag, maar dat feestje was gelukkig een beetje later, waardoor ik nog net de deadline haalde :-) Hoera!


Bon veel werk te doen ! En dan zwijg ik nog maar over mijn eigen verlanglijstje, mijn eigen zoontje waar ik veel te weinig voor maak en de Secret Santa die eraan komt ! Ik kreeg zondag mijn 'slachtoffer' toegewezen en ben er nog steeds niet helemaal aan uit wat ik ga maken, maar het komt! 

Tijd voor ACTIE !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten